21.10.2010

OPI DS - Original

Original OPIn Designer Series -sarjasta on kaunis violetinsävyinen hologrammilakka, aivan ihana.

Tänään tulivat CN:n kirppikseltä tilaamani lakat, China Glazen Mer-made in the Shade, Color Clubin Wild at Heart ja OPIn DS Illuminate. Otan niistä myöhemmin kuvaa.

Täytyisi tehdä Looks Designiin lähipäivinä tilaus, värikiekon tarvisin (olin ihan varma, että mulla olisi ollut vielä yksi käyttämätön, mutta olinkin väärässä). Harmi vaan, että minimitilaus on 15 € ja mulla ei tosiaankaan olisi tarvetta muulle kuin yhdelle tai kahdelle kiekolle ja koristepaletille. Jotain pitäisi vielä keksiä...

4 kommenttia:

Sohvii kirjoitti...

tilaa kimpassa jonkun kanssa! Itse tilaisin mieluusti, mutta alaikäisenä en saisi rahoja sinulle varmaankaan toimitettua... :(

Bronwyn kirjoitti...

Kimppatilaus olisi kyllä kiva. Mahtaako tilisiirron tekemiseen olla jokin ikäraja? En ole ikinä tullut ajatelleeksi asiaa.

Shiny kirjoitti...

Toi on kyllä hieno lakka. Olen itsekin harkinnut sen ostamista:) ...Kyllä sieltä varmaan kaikkea kivaa muutakin tilattavaa löytyy tai jos haluat voi myös eBaysta tilailla halvalla kiekkoja:)

Bronwyn kirjoitti...

No varmasti löytyy, mutta tarvinko mä niitä - se onkin sitten eri asia. Täytyy katsella, jos jotain mielenkiintoista osuisi sieltä silmään.